اقراریان گفت: از شهردار تهران تقاضا می‌کنم در اسرع وقت به اداره کل حقوقی تفویض اختیار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقراریان عضو شورای ششم شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد:  براساس گزارش‌هایی که از اداره کل حقوقی شهرداری تهران به کمیسیون حقوقی شورا ارسال شده مشخص شد به دلیل عدم تفویض اختیارات شهردار به اداره کل حقوقی، حضور همکاران در دعاوی شهرداران به دلیل عدم سمت با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه این گزارش‌ها از شعب‌های مختلفی ارسال شده است گفت: همکاران اداره کل حقوقی و همکاران حقوقی در مناطق در دعاوی شهرداری‌ها با مشکل روبه رو شده‌اند بنابراین درخواست می‌کنم شهردار تهران در اسرع وقت به مناطق تفویض اختیار کند تا حقی از پرونده‌های ما ضایع نشود البته این موضوع به هیات رئیسه شهرداری منتقل شده، اما اقدام موثری صورت نگرفته است.

در ادامه تذکر اقراریان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران خطاب به مسئولان  شهرداری گفت: هر فردی که تا آخرین لحظه در سمتی قرار دارد موظف است وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد و تغیر سمت افراد به معنای ترک وظایف نیست.

وی ادامه داد: ما از بدو ورود به شورا مسائل قضایی را به سرعت دنبال کردیم تا حتی یک پرونده هم جا نماند؛ بنابراین از تمام مسئولانی که در شهرداری هستند تقاضا داریم وظایف خود را تا آخرین لحظه، به عنوان امانت الهی انجام دهند.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق، مسئولان و  معاونان باید کار خود را به بهترین نحو انجام دهند و توقف در کار معنا ندارد.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار