سرمربی تیم رایکا بابل گفت: دوست دارم تیمی بسازم که همه از دیدن بازی هایش لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل گفت: دوست دارم در درجه اول تیمی بسازم که فوتبال بازی کند و همه از دیدن بازی هایش لذت ببرند، ولی طبیعتا نگاهی به بالای جدول داریم.

او افزود: کار بسیار سختی را پیش رو داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تیمی در حد و اندازه نام بابل بسازیم و این امر نیازمند حمایت هواداران پرشورمان است .

پیروز قربانی در رابطه با شرایط این تیم گفت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم تمرینات را دیر شروع کردیم، اما با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم و اردویی که در تهران برگزار کردیم توانستیم تاخیر تمرینات را جبران کنیم.

او  افزود: با توجه به این که از پارسال فقط ۴ یا ۵ بازیکن حفظ شدند و ۹۰ درصد تیم جدید هستند ما باید یک تیم جدیدی را آماده مسابقات کنیم که این فرآیند نیاز به حداقل ۳ ماه زمان دارد ولی اطمینان دارم که با بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و بازیکنانی که در چند روز آینده به خدمت می‌گیریم می‌توانیم یک تیم خوب از نظر فوتبالی تشکیل بدهیم.

پیروز قربانی درباره جذب بازیکنان جوان و بومی ،گفت: برای ما شرایط فنی و کیفیت بازیکن فارغ از سنش اهمیت دارد، ما یک جلسه تست گیری داشتیم که از آن ۴ یا ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال آینده دار جذب باشگاه شدند و حالا هم باید چند بازیکن جدید جذب کنیم تا بار تجربی تیم بالا برود.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل افزود: از هواداران خوب خودمان تشکر می‌کنم که در این مدت از ما حمایت کردند و همچنین امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که هواداران پرشور بابلی بتوانند از روی سکو‌ها ما را حمایت کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.