سردار القاصی مهر با بیان اینکه تکریم کارکنان بازنشسته موجب تقویت روحیه شاغلان می‌شود، گفت: بازنشستگان، سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که جامعه نیازمند بهره گیری از تجربیات آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست با بازنشستگان نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا ، گفت: نیرو‌های بازنشسته انتظامی در دوران خدمت خود خالصانه ، برای تحقق امنیت پایدار در استان به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده اند و تکریم آنان امروز یک وظیفه و افتخار است.

او افزود: عزت، سربلندی، محبوبیت، روسفیدی و سرافرازی‌ امروز در کشور مدیون تلاش‌های خالصانه، بی‌ریا و بی نام و نشان شهدا، جانبازان و پیشکسوتان گرانقدر است.

او اظهار کرد: تلاش و کوشش جهادگونه شما پیشکسوتان در زمان خدمت موجب شده است که امروز افتخار آن به جوانان برومند ما رسیده است.

او ادامه داد: بازنشستگان، سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که جامعه نیازمند بهره گیری از تجربیات آن‌ها است.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان با ذکر احادیث و همچنین رهنمود‌های مقام معظم رهبری، به شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و تعدادی از بازنشستگان نیز مسائل و مشکلات خود را با فرمانده انتظامی استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.