معاون رئیس جمهور درباره وضعیت ورزشکاران به ویژه بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از زهرا نعمتی اظهار داشت: متفاوت بودن این ورزشکاران، باعث شد توانایی خود را بشناسند و به خوبی از آن استفاده کنند. این افراد می‌توانند انگیزه بخش باشند؛ زیرا با این شرایط توانستند مدال آور شوند. مقاومت، عزم و اراده آن‌ها مهمتر از کسب مدال بود.

او درباره اقدامات دولت در ورزش بانوان، گفت: ما هر کاری برای این که استعداد نهفته بانوان را شکوفا کنیم، انجام خواهیم داد. در بخش همگانی و سلامت تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

خزعلی درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر محرومیت زدایی، عنوان کرد: در هر بخش راهبرد خاص آن مورد وجود دارد. بخش عمده آن مشخص شده است. در بخش زنان سرپرست خانوار و زنان دارای معلولیت یا سایر موارد، باید تلاش کنیم بانوان توانایی خود را نشان دهند و بتوانند در جامعه از شرایط یک شهروند خوب برخوردار باشند.

او در خصوص راهکار دولت مبنی بر مهاجرت نکردن ورزشکاران، بیان کرد: به ورزشکاران از نظر معیشت آن طور که باید رسیدگی نمی‌شود. ما باید در قبال ورزشکاران به ویژه بانوان به وظیفه خود عمل کنیم. رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور روی این موضوع حساس هستند، بنابراین باید راهکاری بیندیشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار