دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برخی حواشی در این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

کاوه درودی، دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ۲ دوره اخیر، جزء کاندیداهای ریاست فدراسیون بودم. در دوره سلطانی فر، وزیر سابق ورزش و جوانان شائبه‌هایی به وجود آمد که در نهایت با شکایتی که کردم، باعث ابطال انتخابات شد.

او در مورد این که آیا این رای برای فدراسیون بدنسازی خطرساز است یا خیر، اظهار کرد: بر اساس ماده ۹ بند ۳، چنانچه اعضای مجمع در انتخابات حضور داشته باشند، حق رای ندارند. متاسفانه چند کاندیدا این تخلف را انجام دادند. این تخلف به هیچ وجه قابل رفع شدن نیست. امیدوارم سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیگیری‌ بیشتری در این مورد داشته باشد. ما تابع قانون هستیم و بر اساس آن، می‌توانم از خودم دفاع کنم و حتما این کار را انجام می‌دهم.

درودی درباره آینده این فدراسیون تصریح کرد: من شکایتی از رئیس فدراسیون بدنسازی نکرده ام. باید همه چیز طبق عدالت پیش برود و حق کسی خورده نشود. وزارت ورزش و جوانان باید به سمت اصلاح ساختار پیش برود؛ باید یا ساختار را اصلاح یا از تکرار چنین تخلفاتی جلوگیری کند. پیش وزیر ورزش و جوانان می‌روم و در خصوص این تخلف بزرگ، با اون صحبت می‌کنم. تابع رای و نظر سجادی هستم. نباید حق ورزشکاری پایمال شود. امیدوارم فدراسیون بدنسازی روز به روز پیشرفت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار