فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ۶ ماه اخیر دستاورد‌های مهمی داشته است.

مسعودروشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از چند گام بزرگ در این فدراسیون خبر داد و گفت: در شش ماه اول سال با پیگیری‌های رئیس فدراسیون بدنسازی، اولین تیم ملی مچ اندازی بانوان تشکیل و به مسابقات برون مرزی اعزام شد.

او افزود: در گام دوم اولین دوره مسابقات کشوری فیتنس چلنج آقایان و بانوان در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد.

روشنی ادامه داد: در گام سوم اولین تیم ملی قویترین مردان تشکیل و به مسابقات امارات اعزام شد. در گام چهارم، اولین دوره داوری درجه سه قویترین مردان با ۲۲۰ شرکت کننده انجام شد. در گام پنجم، اولین دوره مربیگری درجه یک بانوان کشور در دانشگاه طبرسی تهران تحت نظر فدراسیون بدنسازی تشکیل شد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: در گام ششم با صحبت‌های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی قرار شد ایران بازنگری جدی بر قوانین داوری داشته باشد و مسابقات را از ویدیو چک بررسی کند. در گام هفتم برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در پاورلیفتینگ با حضور رئیس فدراسیون جهانی با جایزه ویژه سی هزار دلاری و سپس برگزاری اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ کشور در دستور کار قرار گرفت. افتخار این اولین برگزاری به کشورمان تعلق گرفت.

روشنی گفت: در گام هشتم مسابقات قهرمانی کشور با حدود هفتصد شرکت کننده در سالن دوازده هزارنفری آزادی برگزار شد. فدراسیون بدنسازی با پویایی هرچه بیشتر در حال فعالیت و گام برداشتن است و همین مهم این فدراسیون را به یکی از پرمخاطب‌ترین فدراسیون‌های ورزشی تبدیل کرده است. به زودی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی اسپانیا و آسیایی لبنان شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار