مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: همزمان با هفته ملی کودک، کاروان کودکی در سنندج به راه افتاد و آهنگ شادی و کودکی را طنین انداز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: این کاروان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در قالب ۵ دستگاه ماشین تزیین شده و به منظور شادی بخشی و آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها با روز و هفته ملی کودک برگزار شد.

او افزود: در این هفته کاروان کودکی ضمن حرکت در خیابان‌های سنندج به حاشیه شهر سفر کرد و به کودکان و نوجوانان ساکن در این مناطق کتاب اهدا کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: اهدای کتاب به کتابخانه‌های دفاتر تسهیل گری مناطق حاشیه شهر سنندج از دیگر برنامه‌های حرکت کاروان کودکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان می‌باشد.

شیخی گفت: نشاط بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی از مهمترین اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کودک است که برنامه‌های امسال نیز در این راستا اجرا می‌شود.

او ادامه داد: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها، و خواسته‌های کودکان امروز از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در مراکز کانون استان کردستان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.