عادلی گفت:پس از تزریق واکسن، میزان مرگ‌ومیر در بسیاری از کشور‌ها کاهش چشمگیری داشته است،حتی در برخی کشور‌ها میزان فوتی کرونایی به صفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدحسن عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن کرامت استانداری با بیان اینکه پس از تزریق واکسن، میزان مرگ‌ومیر در بسیاری از کشور‌ها کاهش چشمگیری داشته است، گفت: حتی در برخی کشور‌ها میزان فوتی‌های ناشی از کرونا به صفر رسیده است.

عادلی با اشاره به اینکه پس از تزریق واکسن، میزان ابتلای شدید به بیماری کرونا و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز به‌شدت کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر با توجه به فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، فرصت خوبی برای واکسیناسیون پیش‌آمده است که امیدواریم همگان از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه احتمال مبتلا شدن به ویروس در این مقطع زمانی کم است و در صورت ابتلاء نیز کسی این مسئله را به واکسن ربط نمی‌دهد، ادامه داد: نظام پزشکی استان آمادگی دارد در حوزه بهداشت و اطلاع‌رسانی بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار