رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی انصارالله هستند و آرامش منطقه مرهون تلاش این ناجیان امنیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد در نهمین جلسه  شورای اسلامی گفت: هفته نیروی انتظامی را تبریک می‌گویم و خداقوت می‌گویم به تمامی خدمتگزاران در شهرداری مشهد که کار ویژه‌ای در دهه آخر صفر انجام دادند.

او افزود: از تریبون شورای اسلامی از زحمات ناجیان امنیت تشکر می‌کنم. قدردان زحماتشان هستیم و آرامش منطقه مرهون تلاش ناجیان امنیت است.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: نیروی انتظامی انصارالله هستند و در ایام خاص خدمات ویژه‌ای دارند که مورد توجه تمام مردم است.

موحدیان بیان کرد: در روز‌های گذشته شاهد اتفاقات خوبی در جامعه ورزشی بودیم که دل مردم و رهبر انقلاب را شاد کردند و با ۴ مدال طلا افتخار‌آفرینی کردند.

او با بیان اینکه همچنین روز جهانی کودک را پشت سرگذاشتیم که نباید به این حوزه کم توجه باشیم، تصریح کرد: کودکان نسل آینده‌ساز هستند و به فرمایش امام سربازان من در گهواره‌ها هستند که نشان از اهمیت تربیت کودکان این نسل دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در حوزه فرهنگی نیز باید توجه ویژه به ادبیات و اشعار حافظ داشته باشیم و فرهنگ را غنی‌تر کنیم.

موحدیان اظهار کرد: موضوعی که در مشهد باید نگران آن بود، بحث معتادان متجاهر است

همراهی نیروی انتظامی با شورای اسلامی مشهد

سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز که مهمان جلسه امروز شورای شهر مشهد بود گفت: نیروی انتظامی به سهم خود در کنار و همراه شورای اسلامی مشهد و شهردار مشهد است تا رضایتمندی زائر مشهد و شأن این خطه از بهشت را فراهم کند.

او افزود: از اینکه مقام معظم رهبری فرزندان خود را در نیروی انتظامی مورد لطف قرار دادند بسیار شاکر هستیم و این جملات بار خدمتگزاری را بر دوش ما سنگین‌تر خواهد کرد. ان‌شاءالله از پس این مسئولیت خطیر در شهر مشهد بربیاییم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه در شهر مشهد اقتضائاتی در فراز‌های مختلف دارد که باید مورد توجه قرار دهد و دغدغه‌های مشترکی بین ما و شهرداری وجود دارد، ادامه داد: فرهنگ‌های مختلف و تضاد فرهنگ‌ها در مشهد و حاشیه‌نشینی کار‌کردن در مشهد را مشکل کرده است.

تقوی بیان کرد: با مشارکت و همراهی شورای مشهد می‌توان مشکلات را کمتر کرد. ما موافقت گسترش ۱۵ کلانتری را اخذ کرده‌ایم و امیدواریم به‌زودی به ۸ کلانتری که در دستور کار داریم، دست یابیم. امیدوارم در سال ۱۴۰۱ سال بهره‌برداری از حلقه‌های نیروی انتظامی در حاشیه شهر مشهد باشد.

او تصریح کرد: اقدامات زیربنایی بی‌نظیری نیز در مشهد با همراهی شهرداری و شورا انجام داده‌ایم و در یک اقدام حساب‌شده می‌توانیم مشهد را به‌صورت نرم‌افزاری مدیریت کنیم؛ باید از زیرساخت‌ها نهایت بهره را ببریم و از سمت سخت‌افزاری به نرم‌افزاری حرکت کنیم. هماهنگی کامل بین شهرداری و واحد‌هایی که نظم در جامعه ایجاد می‌کنند باید فراهم شود. در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل پلیس با هماهنگی‌هایی انجام شد و امروز شاهد ظاهر زیبای آن در شهر هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره بر اینکه ۷۰ درصد جرایم در این شهر اتفاق می‌افتد، تاکید کرد: به‌دنبال ایجاد ساختار‌هایی برای مدیریت بهتر مشهد هستیم و طرح‌هایی را ارائه داده‌ایم که امیدوارم به نتیجه برسد. موضوعی که در مشهد باید نگران آن بود بحث معتادان متجاهر است که باید به صورت ویژه این چهره نازیبا را با همکاری چند ارگانی اقداماتی را انجام داد و اعتباراتی را اختصاص داد. اردوگاه‌هایی که شهرداری احداث کرد اقدام شایسته‌ای بود، ولی کافی نیست و بیش از گذشته باید پای کار آمد.

تقوی اظهار کرد: همچنین زندان مشهد در داخل شهر چهره زیبایی ندارد و با همراهی شما می‌توان این موضوع را که در آینده برای مشهد نگران‌کننده است، به بیرون از شهر منتقل کرد. کار‌های بسیار خوبی تا کنون انجام شده که می‌خواهیم آن‌ها را توسعه دهید و با نگاه انقلابی و فرمایشات رهبری به مشهد غنای فرهنگی دهیم.

او افزود: در هر ۵ ثانیه در مشهد یک مأموریت پلیسی انجام می‌شود، در هر ۳ ثانیه یک شهروند برای درخواست کمک با ما تماس می‌گیرد که امیدواریم خداوند توان خدمت‌رسانی را به ما بدهد و شورای اسلامی  مشهد نیز در این امر کمک و همراه ما باشد.

انتهای پیام//ف.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.