علی سلاجقه گفت: ارائه راهکار‌های کارشناسی مناسب برای حفظ احیای محیط زیست نیازمند همکاری و هماهنگی در روند کار‌ها است.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دربازدید از مجموعه معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان درنشستی‌با مدیران این معاونت بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی صداوسیما در آموزش محیط زیست تاکید کرد.

دکتر علی سلاجقه در این نشست که با حضور آرش یوسفی، رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان، لیلا زمانی، مدیر دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان و موسوی، مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان برگزار شد با اشاره به اهمیت تعامل در پیشبرد امور یاد آور شد: آموزش و ارائه راهکار‌های کارشناسی مناسب برای حفظ و احیای محیط زیست نیازمند به تعامل، همکاری و هماهنگی در روند کار‌ها است که این امر از طریق همکاری و همدلی بین دفاتر صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بر اهمیت استفاده از نظرات کارشناسی در تصمیم گیری‌های سازمان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت ونظرات کارشناسی کارساز در تصمیم گیری‌های سازمان یکی از مولفه‌های اصلی به شمار می‌آید که در دستور کار خواهد گرفت.

سلاجقه در این نشست با تاکید بر آموزش عمومی برای تمامی سطوح جامعه، بدو و حین خدمت برای محیط بانان و هم‌چنی برای کارشناسان سازمان تاکید کرد وافزود: مقوله آموزش را می‌توان یکی از راهکار‌های مناسب در حفظ محیط زیست عنوان کرد و این موضوع به جد در مجموعه سازمان محیط زیست دنبال خواهد شد.

وی با اشاره بر حمایت از توسعه پایدار و تاکید بر ارائه پیوست‌های محیط زیستی در تمامی طرح‌ها افزود: ما به هیچ عنوان مخالف توسعه نیستیم، اما توسعه باید در مسیر حفظ محیط زیست و با ارائه پیوست‌های محیط زیستی انجام پذیرد.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران این معاونت به ارائه عملکرد و دستاورد‌های دفاتر زیر مجموعه خود پرداختند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار