دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان گفت: ۱۴ اثر نمایشی، ۲۷ تا ۳۰ مهرماه جاری برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان بازبینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رحیم موسوی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان گفت: این جشنواره هفتم تا نهم آبان ۱۴۰۰ به صورت متمرکز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: محور جشنواره امسال اجرای عمومی تئاتر است و گروه‌ها ملزم هستند قبل یا بعد از شرکت در جشنواره، اثر خود را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به اجرای عموم بگذارند.

رئیس انجمن نمایش استان سمنان دلیل تاکید بر اجرا‌های عموم را مردمی بودن ذات تئاتر دانست و گفت: فضای مجازی، سالن‌های نمایش و تمام ظرفیت‌های استان برای فعال شدن دوباره تئاتر به کار گرفته می‌شود.

موسوی بیان کرد: نمایش‌های «کروناز» با کارگردانی آرشام حقیقت، «رویای آمریکایی» از شهرام آذرمهر، «موزه مرگ» از محمدجواد بشارت، «راز شکست فاتحان» از محمدعلی دانشگر و «فرهنگ، مسلسل، جاده» از امیرحسین دلارام آثار شهرستان سمنان است.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان گفت: از شاهرود نیز نمایش‌های «شانس در می‌زند» از محمدعلی عرب، «نبرد رستم و افراسیاب» از هومن شهرستانی، «عروسک‌ها نمی‌میرند» از ملیحه عامریون و «ماشین نشین‌ها» از حسن سرچاهی بازبینی می‌شود.

نمایش‌های «با من به جهنم بیا» از حسام خلیل‌نژاد، «پشت بام» از رضا فؤادی، و «بهجت» از حسین حسام‌نژاد از دامغان و «زیر همکف» از مجید مستخدمی و «سکوت» از پویا شهرابی از گرمسار در این بازبینی‌ها شرکت دارند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.