خط لوله تزریق ازت و هوا در کریدور مشترک پایانه نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندری امام به طول ۲ کیلومتر و به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال با اجرا شد.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی شایسته به نیاز‌های عملیاتی صاحبان کالا و جلب رضایت مشتریان و ذینفعان و ارتقای سطح کیفی خدمات، خط لوله تزریق ازت و هوا در کریدور مشترک نفتی با مشارکت بخش خصوصی سرمایه‌گذار و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های عملیاتی به مرحله اجرایی رسید.

او با اشاره به اینکه در این طرح، خطوط لوله کریدور مشترک پاکسازی شده و از تأثیر محموله‌های نفتی متنوع بر یکدیگر جلوگیری و کیفیت آن‌ها حفظ می‌شود، افزود: با بهره‌گیری از گاز ازت و هوا خطوط لوله کریدور مشترک حاوی مواد نفتی نیمه خطرناک و خطرناک تخلیه و همچنین محموله باقی‌مانده درون خطوط لوله کریدور مشترک به شناور‌ها با حفظ کمیت محموله‌های نفتی منتقل می‌شود.

یادآور می‌شود عملیات تخلیه و بارگیری انواع فرآورده‌های نفتی در پایانه‌های نفتی مجتمع بندری امام‌ خمینی (ره) به دنبال استقبال مشتریان و صاحبان کالا از رشد چشمگیری در ۶ ماهه نخست سال جاری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار