(تی یَره) به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان، به عنوان یکی از دو نماینده ایران در بخش بین‌الملل کوتاه داستانی نیز به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، (تی یَره) به نویسندگی و کارگردانی (مصطفی مهربان) تهیه‌کنندگی (وحیدکشاورز) و تهیه شده در انجمن سینمای جوانان رودبار، که پیش‌تر در بخش مسابقه ملی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،انتخاب شده بود، به عنوان یکی از دو نماینده ایران در بخش بین‌الملل کوتاه داستانی نیز به نمایش در خواهد آمد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، امسال با شعار (سینما؛ سرزمین خیال) به‌صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) درحال برگزاری است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: (تی یَره) وسیله روغن گیری زیتون، در بازی کودکانه توسط شهریار دوست حکمت، پاره می‌شود، گوهر و حکمت، می‌ترسند ماجرا را به مادر بگویند چرا که مادرشان نوبت روغن گیری گرفته و به تی یره احتیاج دارد پس در تلاش هستند تا راهی پیدا کنند، آن‌ها به کمک شهریار به محله‌ای دیگر می‌روند تا بافنده‌ای را پیدا کنند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.