مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از ️افتتاح مرکز شبه خانواده و ترک اعتیاد ویژه بانوان در زاهدان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه مرکز شبه خانواده و  ترک اعتیاد ویژه بانوان، ضمن تاکید بر اهمیت گسترش فضا‌های استاندارد برای پرورش و مهارت آموزی مددجویان کودک و نوجوان بهزیستی، گفت: دفتر امور بانوان و خانواده‌ی استانداری در راستای توسعه‌ی مهارت آموزی، آموزش‌های همه جانبه دختران مراکز شبه خانواده اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش اشتغال محور کرده که خوشبختانه تاکنون نتایج بسیار خوبی را بدنبال داشته است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان نیز تاکید کرد: مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقشی مهم و موثر ایفا کند و باید برای پایداری بعد از بهبودیافتگی آنان، برنامه‌های اثر بخش تدوین کرد.

این مسئول در پایان گفت: مراکز شبه خانواده و ترک اعتیاد باید با رویکردی آگاهانه فعالیت‌های خود را به طور تخصصی انجام داده و آموزش‌های مناسب را در جهت توانمندسازی جوامع یادشده ارایه کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار