اجرای طرح ضربتی مبارزه با اخلالگران نهاده‌های کشاورزی و دامی در تربت جام

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در طرح ضربتی مبارزه با اخلالگران نهاده‌های کشاورزی و دامی تعداد ۱۰ مورد تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا عرفانی مدیر جهادکشاورزی تربت جام  با بیان اینکه در طرح ضربتی مبارزه با اخلالگران نهاده‌های کشاورزی و دامی تعداد ۱۰ مورد تخلف در حوزه دلالان، کارخانجات، مامورین پلاک کوبی شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند، گفت: هر ماه با هدف تفاهم نامه منعقد شده با ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه، طرح رصد و پایش با همراهی اداره صمت، با نظارت و بازدید از تولید کنسانتره کارخانجات خوراک دام و بررسی کیفیت و قیمت و همچنین کود‌های شیمیایی، تولید و توزیع گوشت مرغ، شناسایی واسطه‌ها و علافی‌های واجد نهاده‌های یارانه‌ای و بررسی موجودی انبار‌ها صورت می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود:در این طرح رصد و پایش در صورت احراز تخلف در گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه با همراهی و با همکاری مامورین اداره تعزیرات و پلیس اماکن، ضمن برخورد جدی، صورتجلسه تنظیم و متخلف طی مسیر قانونی به اداره تعزیرات معرفی شده است.

مدیر جهادکشاورزی تربت جام ادامه داد: در ۶ ماه اول سال تعداد ۳۳۶ بازدید از مرغداری ها، گاوداری‌ها و تعداد۱۰۶ بازدید از کارخانجات خوراک دام، شرکت‌های توزیع نهاده‌های دامی و تعداد ۳۶ بازدید از سم فروشی‌ها انجام شده است.


انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.