شرکت سامسونگ قرار است گوشی جدید تاشو W۲۲ ۵G را ۱۳ اکتبر در چین عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزموچینا، شرکت سامسونگ سال گذشته گوشی هوشمند W۲۱ ۵G را روانه بازار کرد و اکنون به نظر می‌رسد که زمان عرضه جانشین این دستگاه فرا رسیده است. سامسونگ به تازگی و به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند Samsung W۲۲ ۵G را اعلام کرد. سامسونگ W۲۲ ۵G در ۱۳ اکتبر ساعت ۱۹ به وقت محلی در چین عرضه می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه به زودی پس از رونمایی در چین برای خرید جهانی در دسترس قرار گیرد.

جزئیات بیشتری از گوشی جدید سامسونگ

همانطور که از نشت‌های قبلی مشخص شد، سامسونگ W۲۲ ۵G همان طرحی را دارد که اخیراً سامسونگ Galaxy Z Fold ۳ با آن راه اندازی شده است. این دستگاه فقط از خارج وام نمی‌گیرد. گوشی W۲۲ ۵G مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ است که با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

گوشی هوشمند تاشو W۲۲ ۵G سامسونگ

انتظار می‌رود این دستگاه تاشو دارای صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی و صفحه نمایش جلویی ۶.۲ اینچی باشد. همچنین احتمالا صفحه نمایش‌ها دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس باشند. گفته می‌شود که این دستگاه دارای دوربین زیر نمایشگر و سیستم دوربین سه گانه در قسمت پشت است.

با توجه به طراحی مشابه Z Fold ۳، گوشی W۲۲ ممکن است دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع باشد. از نظر قیمت، شایعات حاکی از آن است که این تلفن ممکن است حدود ۲۹۴۹ دلار هزینه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار