کیوان حبیبی، هنرمند قزوینی در سیزدهمین همایش ملی شبیه‌خوانی و آیینی محرم خوزستان توانست رتبه دوم در نقالی را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،برگزیدگان سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم خوزستان با اعلام آراء هیئت داوران در سینما مهروماه شهرستان شوشتر معرفی شدند.

کیوان حبیبی با "نمایش پاسداری از خیمه ها" که از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین بود به سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم خوزستان رفت و با رای داوران حائز رتبه دوم این همایش ملی شد.

«نمایش پاسداری از خیمه ها» داستان حضرت عباس (ع) از خیمه‌های کاروان امام حسین (ع)، شب قبل عاشورا و امان نامه‌ای که شمر در سیاهی شب از طرف سپاه ابن سعد برای دوری گزیدن از همراهی حسین ابن علی است و تلفیق هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از میهن اسلامی با حماسه عاشورا مهم‌ترین ویژگی این نقالی بود.

این نمایش در سال گذشته به هنرمندی کیوان حبیبی در سینما بهمن حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین اجرا شده بود.

این نقالی به دعوت دبیرخانه سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم خوزستان توسط هنرمند کیوان حبیبی در روز اختتامیه نیز به اجرا درآمد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی از ۱۱ الی ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی از سایت چهارسو برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار