مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: واکسیناسیون اعضای صندوق اعتباری هنر و هنرمندانی که هنرکارت دارند، آغاز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت تاکید کرد با همکاری صندوق حمایت از هنرمندان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به واکسیناسیون هنرمندان اقدام شود.

در متن نامه دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر علیرضا رئیسی آمده است: «پیرو ابلاغ اینجانب در نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ و مذاکرات اخیر، واکسیناسیون هنرمندان کشور به عنوان سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی که می‌توانند در این شرایط خاص جامعه متأثر از دوران طولانی کرونا با خلق آثاری فاخر و تأثیرگذار و تلطیف کننده روان مردم در تاب آوری اجتماعی نقش آفرینی کنند بسیار مهم است؛ لذا ضروریست در اسرع وقت با هماهنگی جناب آقای سیدزاده مدیرعامل محترم صندوق حمایت از هنرمندان که لیست کلیه عزیزان را در اختیار دارند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقسیم هنرمندان عزیز ثبت نام شده در سراسر کشور بین دانشگاه‌های علوم پزشکی عملیات ثبت نام و انجام ایمن‌سازی این عزیزان علیه کووید ۱۹ را از همین امروز آغاز نمائید.»

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه گفت: امروز به محض اطلاع از نامه مذکور بلافاصله با آقای سیدزاده مدیرعامل محترم صندوق اعتباری هنر و دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تماس گرفتم و هماهنگی‌های لازم در این مورد صورت گرفت.

اسماعیلی افزود: مقرر شد مکاتبات اداری لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت پذیرد و لیست اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین به دانشگاه اعلام و فرآیند واکسیناسیون از سوی دانشگاه هماهنگ شود.

او تاکید کرد: کسانی که دارای هنرکارت هستند می‌توانند با ارایه آن از خدمات واکسیناسیون بهره‌مند شوند و سایر اعضای صندوق هنر که دارای هنرکارت نیستند از طریق سامانه معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه گفت: اطلاع رسانی لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار