مربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خطیبی، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره اردوی یک هفته‌ای این تیم در تهران، اظهار کرد: اردوی تهران با اهداف شناخت وضعیت فنی و بدنی بازیکنان، بررسی شرایط بازیکنان جدید، برگزاری بازی دوستانه و رسیدن به هماهنگی و آمادگی مطلوب برگزار شد.

او با بیان این که کریمی به بخش بزرگی از اهداف مورد نظرش در این اردو رسید، گفت: ما توانستیم نقاط قوت و ضعف تیم را در این اردو بشناسیم و بر اساس آنالیز‌های انجام شده، طی چند روز آتی برای رفع نقاط ضعف خود تلاش خواهیم کرد.

خطیبی با بیان این که وضعیت تیم در مجموع خوب و رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: با این که نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیر شروع کرده‌ایم، اما وضعیت راضی کننده بوده است و تیم با جذب چند بازیکن، کامل‌تر می‌شود.

او با اشاره به بازی دوستانه مقابل تیم هوادار، گفت: با این که بازیکنان تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند؛ اما وضعیتشان رضایت‌بخش بود و فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف انجام دادند.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان گفت: ما در نیمه نخست این بازی فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم. نیمه دوم نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا شرایط آنان را ارزیابی کنیم.

او با بیان این که مس رفسنجان فشار چندانی روی دروازه ما نیاورد، بیان کرد: ما هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم و روی یک غافلگیری از ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. از چند بازیکن اصلی همچون هادی محمدی، عبدالله حسینی و  محمدرضا اخباری  به دلیل مصدومیت جزئی استفاده نکردیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: کادر فنی به اهداف مورد نظر رسیده است و اکنون ما از وضعیت تمامی بازیکنان شناخت کافی داریم. برای رساندن آنان به شرایط مطلوب، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مربی تیم تراکتور در پایان گفت: تمریناتمان را برای برگزاری بازی نخست لیگ برتر، در تبریز پیگیری خواهیم کرد تا با آمادگی مطلوب به مصاف گل گهر برویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار