معاون وزیر کشور گفت:در سال بیش از ۱۶ تا ۱۷ هزار کشته در تصادفات رانندگی داریم که عدد بسیار بالایی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور در حاشیه همایش تجلیل از رانندگان نمونه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات شورای عالی ترافیک بحث تلفات جاده‌ای است که متاسفانه آمار و ارقام علی رغم زحمات همکاران عدد قابل قبولی نیست.

وی ادامه داد: در سال بیش از ۱۶ تا ۱۷ هزار کشته در تصادفات رانندگی داریم که عدد بسیار بالایی است و باید همه دستگاه‌ها همراه هم باشند تنها یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند  و یقینا حضور رانندگان نمونه می‌تواند بسیار موثر باشد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: رانندگان تاکسی و اتوبوس باید در حوزه ترافیکی نمونه باشند و به عنوان سفیران سیار فعالیت کنند ما در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری ورود پیدا کردیم تا این آمار تصادفات را کم کنیم و در جلسات آتی انشالله از تجارب این رانندگان نمونه کمک بگیریم.

معاون وزیر کشور گفت: رانندگان نمونه می توانند به عنوان بازوان توانمند راهور و وزارت کشور فعالیت کنند همچنین ما در کنار این افراد می توانیم به بقیه رانندگان هم آموزش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه من هر روز شاهد برخورد موتورسواران با عابرین پیاده در سطح شهر تهران هستم،مخصوصا در محدوده بازار. ابراز تاسف و ... مشکل را هرگز حل نمیکند،کی قرار هست نیروی انتظامی و شهرداری فکری به حال این مشکل کنند ؟
آخرین اخبار