سردار گودرزی گفت: در مرز مهران تمهیدات مناسبی برای ورود زائران کربلا به داخل کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگشت زائران بیان کرد: خیال زائران برای بازگشت به کشور راحت باشد هماهنگی بسیار خوبی از نظر دیپلماسی با کشور عراق داریم امنیت مسیر‌ها کاملا برقرار است.

گودرزی ادامه داد:هماهنگی‌های لازم را برای برگشت زائران انجام داده ایم و جلسات متعددی را با کسانی که اقدامات امنیتی انجام می‌دهند داشتیم در داخل کشور تقریبا از صبح امروز برگشت زائرین شروع شده در مرز مهران  هم جمعیت در حال بازگشت رو به افزایش است.

وی افزود: مسئولان مربوطه با توجه به مصوبات ستاد اربعین امام حسین (ع) در وزارت کشور کارشان را انجام داده‌اند و وزیر کشور هم شب گذشته مطالب مهمی را تاکید کردند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: فرمانده نیروی انتظامی هم در قرارگاه مرکزی اربعین دستورات خاصی را به صورت لحظه‌ای به شکل ویدئو و کنفرانسی و حضوری به مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی ابلاغ کردند.

گودرزی اظهار کرد: همه‌ی مسئولان کارشان را انجام می‌دهند، تمهیدات مناسبی در نظر گرفته شده است اتوبوس‌های زیادی در مسیر فراهم شده محل‌های مناسبی برای ارائه غذا و آب به اندازه‌ی کافی در منطقه عمومی مهران وجود دارد.

وی افزود: در شهر مهران موکب‌ها برقرار هستند در نقطه صفر مرزی به بعد به نظر میاید مشکل خاصی نباشد و زائران با خیال راحت به کشور ورود کنند.

فرمانده ناجا گفت: راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی کاملا موضوعاتی را که نیاز بوده رسیدگی کرده‌اند و با توجه به تجربیات ارزنده‌ای که مجموعه نیرو‌های امنیتی به ویژه نیروی انتظامی دارند تمهیدات در نظر گرفته شده بسیار مناسب است و مشکل خاصی نخواهد بود.

گودرزی با اشاره به زمان پایان این عملیات بیان کرد: تا زائران از عراق برگردند همکاران ما اعم از مرزبانی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دولتی به ویژه در استان ایلام و در مسیر برگشت کاملا آمادگی و حضور دارند تا زمانی که حضور زائران به حداقل برسد.


بیشتر بخوانید

راهپیمایی اربعین با امنیت و آرامش برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار