نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس به بیان توضیحاتی درباره مشکلات موجود در زمینه اشتغال و کارآفرینی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در صحن علنی امروز یکشنبه ۱۸ مهر ماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: از سیاست‌های کلی نظام در موضوع آذربایجان تشکر دارم. رهبر معظم انقلاب درباره مقوله امنیت فرموده اند که تامین امنیت با تکیه بر دیگران فقط توهم است و کسانی که به این توهم دچارند سیلی آن را به زودی خواهند خورد، دخالت عظیم در امنیت کشور‌های منطقه فاجعه است. امنیت وارداتی نیست بلکه خلق شدنی است.  

وی ادامه داد: امنیت از طریق ارتباط موثر با مردم و ارتباط درون زا با کشور‌های دیگر صورت می‌گیرد. ۱۵ ماه از آغاز فعالیت مجلس و دو ماه از شورع دولت رئیسی گذشته است و شاهد اتفاقات خوبی هستیم. مجلسی که رهبری آن را قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس  و دولتی که رهبری آن را مردمی تعبیر کرده اند در اختیار داریم و در این شرایط جنگ اقتصادی باید تمام ارکان‌ها برای حل مشکل مردم کنار هم قدم بردارند.  

 نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر توضیح داد: عبور از این روز‌های سخت با همراهی و صبوری مردم امکان پذیر خواهد بود. در کنار بسیاری از دستاورد‌ها و خدمات ۴۰ ساله نظام و انقلاب تداوم برخی مشکلات مثل معیشت، بی کاری، مسکن و گرانی افسار گسیخته موجب یاس عده‌ای در داخل و سوء استفاده بدخواهان نظام گردیده است و این مهم می‌طلبد تلاش‌های جدی برای رفع مشکلات، ولی نعمتان انقلاب صورت بگیرد.  

فیروزی پور خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات جدی ما در زمینه کارآفرینی و اشتغال است و متاسفانه روند اداری طولانی و موانع جدی کسب و کار را داریم و امروزه هر جوان باید وقت و انرژی زیادی را برای کسب مجوز بگذارد.  شایسته است مجلس و دولت در یک تصمیم انقلابی شرایط راه اندازی هر گونه کسب و کار را برای جوانان تسهیل کنند.  

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر خاطر نشان کرد: موضوع امنیت، سرمایه گذاری، فرار مغز‌ها و فرار سرمایه‌ها که امروز شنیده می‌شود مواردی است که حاکمیت و دولت باید به آن توجه کند. با آغاز سال تحصیلی امیدوارم موضوع تصویب رتبه بندی فرهنگیان و توجه ویژه معیشتی به آن‌ها و توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شود.  

فیروزی پور افزود: یکی از نارضایتی‌های امروز کشور افزایش سرسام آور قیمت زمین و  مسکن است که باعث معضلات زیادی برای جوانان و  ازدواج آن‌ها شده که جا دارد دولت تدبیری اندیشیده و با همکاری تمام ارکان‌های نظام اقدام به تحویل مسکن ارزان قیمت کنند و مجلس  با تصویب قانون دست سوداگران زمین و ملک را بکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار