مدیرکل بحران استانداری هرمزگان از مردم خواست با توجه به شرایط جوی از تردد‌های غیر ضروری از امروز تا سه شنبه ۲۰ مهر اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ساکنان شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد ازامروز تا سه شنبه از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

مدیرکل بحران استانداری گفت: با توجه به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا از هم استانی‌ها در ساکنان شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تقاضا می‌شود از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در ساعات صبح تا ظهر در ایام یاد شده اجتناب کنند.

مهرداد حسن زاده افزود: شناور‌های سبک به دلیل شرایط جوی در تنگه هرمز از تردد‌های غیر ضروری در مناطق شرقی و مرکزی استان خودداری کنند.

او گفت: همچنین با توجه به مواج شدن تنگه هرمز شناور‌های سبک تا سه شنبه ۲۰ مهر ماه از تردد اجتناب کنند وبا توجه به پیش بینی هواشناسی اختلال در تردد شناور‌های سبک، اختلال در تردد شناور‌های مسافربری و احتمال پاره شدن تور‌های صیادی در محدوده تنگه هرمز وجود دارد.

مدیرکل بحران استانداری با اشاره به ورود سامانه افزایش شیو فشاری گفت: همچنین در مدت زمان یاد شده در مناطق شرقی و مرکز هرمزگان شاهد وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی همراه با گرد و خاک، کاهش موقتی میدان دید افقی و کاهش کیفیت هوا را شاهد هستیم.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان از روز یکشنبه با ورود سامانه جوی به آب‌های استان افزایش سرعت باد در محدوده ۴۰ کیلومترارتفاع موج در تنگه هرمز به حداکثر ۱۵۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.