مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: طرح هر کارمند، یک اهداکننده خون در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گیتی ایزدی پور، مدیر پزشکی اداره کل انتقال خون استان گیلان گفت: کارمندان با اهدای خون و ترغیب اطرافیان به اهدای خون زندگی بخش می‌شوند.

او با اشاره به اجرای طرح "هر کارمند، یک اهداکننده خون" در گیلان اظهار داشت: تمامی کارمندان استان می‌توانند با پیوستن به این پویش و مشارکت در آن با اهدای خون و یا ترغیب اطرافیان خود به این امر انسان دوستانه در تأمین خون مورد نیاز بیماران به انتقال خون استان یاری رسانند.

مدیرپزشکی انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه کارکنان می‌توانند به صورت انفرادی در انتقال خون سراسر استان حضور یابند، افزود: نامه‌ای برای دعوت از کارکنان به تمامی ادارات و ارگان‌ها برای اهدای خون گروهی و مشارکت کارمندان در این امر خیر ارسال شده است.

ایزدی پور ادامه داد: تاکنون از اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور پردیس‌های استان گیلان برای اهدای خون گروهی اعلام آمادگی کرده اند.

او یادآور شد: ادارات استان گیلان برای هماهنگی جهت حضور گروهی می‌توانند با شماره ۰۱۳۳۳۳۳۲۶۷۰ واحد برنامه ریزی، نگهداری و جذب اهداکنندگان اداره کل انتقال خون استان گیلان تماس بگیرند.

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان تصریح کرد: کارکنان اهداکننده خون برای ترغیب و تشویق دوستان، آشنایان و مردم می‌توانند تصاویر اهدای خون خود را به صفحات مجازی اداره کل انتقال خون این استان با شناسه gilanbto ارسال کنند.

اجرای طرح هر کارمند، یک اهداکننده خون در گیلان

استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و تصادفات، آمار بالای جراحی‌های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزء استان‌های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده‌های خونی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.