فرماندار شهرستان مبارکه گفت: احتمال تعطیلی مراکز واکسیناسیون این شهرستان در صورت استقبال اندک شهروندان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه گفت: اگر شهروندان از واکسیناسیون استقبال نکنند، مردم روستاها و شهرهای مختلف مبارکه مجبور خواهند شد برای تزریق واکسن به مناطق دیگر مراجعه کنند که این امر با مشکلاتی نیز همراه خواهد بود.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد از افراد واجد شرایط شهرستان مبارکه، نوبت اول و دوم واکسن را دریافت کرده‌اند اما برغم فراخوان‌ها و استفاده از تریبون‌های مختلف، بازهم با استقبال کم بقیه مردم برای تزریق واکسن مواجه هستیم.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌ لازم برای تزریق واکسن کرونا از طریق ایجاد ۱۱ مرکز تجمیعی در این شهرستان از شهروندانی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند خواست تا با توجه به فراهم شدن بستر لازم، هرچه زودتر واکسن خود را تزریق کنند.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: جامعه به ایمنی کامل نیاز دارد و ایمنی کامل هم از طریق واکسیناسیون آحاد مردم محقق خواهد شد.

بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، هم‌اکنون ۱۰ شهرستان اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان، نجف‌آباد، فریدن، فلاورجان، شاهین شهر و میمه و نطنز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های اردستان، مبارکه، فریدونشهر، آران و بیدگل، سمیرم، گلپایگان نایین، خور و بیایانک، تیران و کرون، خوانسار، دهاقان و چادگان در وضعیت زرد بسر می‌برند.

شهرستان های بویین میاندشت و برخوار تنها شهرستان‌های اصفهان هستند که در وضعیت آبی ثبت شده اند اما همچنان هیچ شهرستان استان در وضعیت سفید کرونا نیست.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.