احمد نجفی بازیگر سینما همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به دیدار نیازمندان تفرش رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به همراه احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون و سردار ملاحی در سفر به شهرستان تفرش ضمن سرکشی به خانواده‌های نیازمند این شهرستان به آن‌ها کمک نقدی کردند.

حاضران در این سفر در بازدید از ۳۰۰ خانوار نیازمند کارت هدیه ۶۰۰ هزار تومانی و سبد کالای ۷۰۰ هزار تومانی در مجموع ۳۹۰ میلیون تومان به آنان اهدا کرده و امامزاده محمد جد رهبرمعظم انقلاب را هم زیارت کردند.

مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در جریان این سفر گفت: در استان مرکزی افتخار خدمت به ۴۵ هزار خانوار و ۸۵ هزار نفر را را داریم.

مومنی افزود: از ابتدای محرم تاکنون ۷ هزار غذای گرم توسط ۴۲۰۰ نفر بسیجی و ۶۰ هزار سبد کالا میان این نیازمندان توزیع شده که ارزش این کمک‌ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان استاست.

او اضافه کرد: ۷ هزارو ۲۰۰ دانش آموز در سطح استان مرکزی تحت پوشش بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۷۰۰ دانشجو را تحت پوشش دارد که مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان کمک خیرین را به آنان می‌رساند و ماهانه ۱۸ میلیارد تومان برای مستمری افراد پرداخت می‌شود.

سردار ملاحی هم انگیزه خود در این امر خدا پسندانه را فرهنگ سازی و سفارشی دینی عنوان کرد.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون هم گفت: اگر کسی ذره‌ای دلش برای سرزمینش می‌تپد باید پا پیش بگذارد و اقدام کند و نیاز هموطن‌هایی که ناتوان‌هایی دارند جبران کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار