اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان زرند در دوره ششم با محوریت انتخاب هیئت رئیسه این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان زرند در دوره ششم با محوریت انتخاب هیئت رئیسه این شورا با حضور علی صادق زاده فرماندار، رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مهدی مختاری مسئول دفتر سیاسی و اعضای جدید شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علی صادق زاده فرماندار در این نشست، ضمن خیرمقدم به اعضای شورا، حلول ماه مبارک ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان داشت: مجموعه فرمانداری زرند آمادگی دارد، برای تعامل سازنده، طبق مقررات و قوانین با شورای اسلامی شهرستان به عنوان شورای فرادست و همچنین به منظور مطالبه گری و رفع مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف همکاری کند.

نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زرند نیز ضمن تبریک به اعضای جدید شورا گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک این شهرستان در حوزه‌های مختلف و لزوم بهره برداری و استفاده بهینه از امکانات موجود منطقه نیاز به همدلی و همکاری اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا خصوصاً شورای اسلامی شهرستان به عنوان شورای فرادست داریم تا شاهد رفع مسائل و مشکلات و رسیدن به اهداف مورد نظر باشیم.

 در ادامه با حضور فرماندار، معاون فنی وبرنامه ریزی، مسئول دفتر سیاسی و اعضای شورای اسلامی، انتخابات هیئت رئیسه برگزار و حامد اسلامیت با اکثریت آراء به عنوان رئیس، راضیه حسن زاده به عنوان نایب رئیس و حسین سرناز به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان  زرند انتخاب شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار