سازمان دامپزشکی کشور طی اعلامیه‌ای استفاده از تریاک در پرورش طیور گوشتی با هدف وزن گیری را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به بازنشر خبری از قول علیرضا رفیعی پور، رئیس پیشین سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر استفاده از تریاک در صنعت پرورش طیور گوشتی با هدف وزن گیری، به استحضار می‌رساند پرورش طیور گوشتی در کشور مبتنی بر اصول علمی در کنترل بیماری‌ها، استفاده از جوجه یک روزه استاندارد اصلاح نژاد شده، بهره گیری از جیره غذایی مناسب و اصلاح ساختار واحد‌های پرورشی بوده و لذا استفاده از راه‌های غیر معقول و غیر علمی در فرآیند پرورشی تحت هیچ شرایطی توجیهی نداشته و قطعاً صنعت تولید گوشت مرغ از این موارد مبراست.


بیشتر بخوانید


لذا با تاکید مجدد بر این نکته که تولید گوشت مرغ در کشور از مزرعه تا سفره تحت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور است؛ تاکید می‌شود هموطنان با اطمینان خاطر می‌توانند نسبت به مصرف گوشت مرغ اقدام کنند و نگرانی در این ارتباط نداشته باشند.

لازم به ذکر است سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ در سرتاسر کشور آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در حوزه وظایف و مسئولیت‌های دامپزشکی کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
هرکی فکر میکنه که این خبر راسته خوب بره گوشت آهو بخوره !!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۹:۴۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
یک عده ای دنبا ل شایعات هستند این حرف های بچگانه به خورد مردم میدهند حتماُ منافعه ریئس قبلی به خطر افتاده که دنبال این مسائل است چرازمان ریاست خودش کاری نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
به مرغا تریاک میدن یه بدبختیه.بدبختیه بزرگتر اینه که مرغدار و تولید کننده مملکتمون میره دنبال مواد فروش تا تریاک جور کنه.بحث یه گرم دو گرم خریدن نیست.بحث خرید عمده تریاکه احتمالا.در صورت درست بودن این مطلب جا داره مسئولین از بالا تا پائین از خجالت سرشون بندازن پائین و دیگه بالا نیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
چرا فکر میکنید مردم نفهمند ...ما یه فامیل داریم مرغداری داره .گفت : این مسئله صحت داره ،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
مگه میشه اینقد تفاوت نظر رو بین دو رئیس سازمان دامپزشکی فعلی و سابق باور و قبول کرد؟!!!!!!!!!!!.اگر همچین مسئله ای از طرف رئیس فعلی سازمان دامپزشکی از اصل و به طور کلی تکذیب میشه ،چرا رئیس سابق کاملا تایید میکنه؟ به قول معروف "تا نباشد چیزکی ،مردم نگویند چیزها"
آخرین اخبار