فرماندار هشترود خواستار ایمن سازی آزاد راه پیامبر اعظم (ص) را شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه کمیته حمل و نقل جاده‌ای و شورای ترافیک بر ایمن سازی ابنیه، پل‌ها و علائم در آزاد راه، محور هشترود به میانه و بستان آباد را شد.

او از نبود محل اسکان مسافران در محور گردنه نصیرآباد در آزاد راه پیامبر اعظم انتقاد کرد و گفت: نبود محل اسکان مناسب برای مسافران در فصل زمستان و مواقع مسدود شدن این آزاد راه باعث نارضایتی مسافران گرفتار شده در برف می‌شود.

او گفت: متاسفانه مسدود شدن آزاد راه از یک طرف و گرفتاری مسافران هم از سویی دیگر کار را برای امداد رسانی سخت‌تر می‌کند.

فرماندار هشترود گفت: متاسفانه وجود راهدارخانه سهند در محور هشترود مراغه که در حوزه استحفاظی هشترود قرار دارد، اما اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه رسیدگی می‌کند برای این شهرستان هیچ گونه اقدام و خدماتی انجام نمی‌دهند.

امینیان گفت: مواقع بحرانی و امداد ابن راهدارخانه می‌گوید زیر نظر مراغه هستیم و ما مجبور هستیم بیش از ۷۰ کیلومتر جاده هشترود مراغه تا نظرکهریزی را پوشش دهیم.

او خواستار واگذاری این راهدارخانه با تجهیزات کامل به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود را شد.

او گفت: بار‌ها بر ایجاد آتش نشانی مستقل در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) تذکر داده ایم، اما کسی گوش شنوا ندارد.

فرماندار هشترودمتاسفانه نبود آتش نشانی مستقل در این آزاد راه باعث می‌شود ماشین آتش نشانی هشترود به محل حادثه برود.

امینیان گفت: در هنگام بروز آتش سوزی در آزاد راه از ماشین آلات شهر هشترود که خود این آتش نشانی هم با کمبود تجهیزات مواجه است استفا ه شود که اگر حادثه‌ای در داخل شهر رخ بدهد متاسفانه دیگر هیچ گونه وسیله‌ای برای مهار آتش وجود ندارد از این ر‌و چه کسی جوابگوست که حادثه رخ داده در داخل شهر مهار شود.

اوگفت: طول محور موجود آزاد راه در حوزه هشترود ۸۰ کیلومتر است که باید به ایستگاه مجزای آتش نشانی با ماشین آلات و نیروی مجرب مجهز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.