خطیب نماز جمعه کرمان گفت: بعد از کنترل ویروس کرونا، مسئله معیشت و سفره مردم در دستور کار دولت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور خطیب جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان  که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد از دولت خدمت گذار که در مدت کوتاهی، خدمات ارزنده‌ای را برای مردم انجام داده است قدر دانی کرد.

او گفت: تسریع در روند واکسیناسیون کرونا، سفر‌های استانی و دیدار‌های مردمی که نشان از مردمی بودن دولت است از جمله خدمات انجام شده دولت سیزدهم در این دوره کوتاه بوده است.

او با بیان اینکه بعد از کنترل ویروس کرونا، مسئله معیشت و سفره مردم در دستور کار دولت است افزود: انتظار مردم از دولت این است که این مشکل را همچون مسئله واکسیناسیون با دقت انجام دهد و دست دلالان و سودجویان را با نظارت بیشتر بر قیمت‌ها در بازار قطع کنند.

حجت الاسلام عر بپور گفت: حل مشکلات اقتصادی در یک یا ۲ روز امکان پذیر نیست اگر بخواهیم آثار آن‌ها را ببینیم یک سال طول می‌کشد.

خطیب نماز جمعه کرمان افزود: انتطار می‌رود با همت و عملکرد جهادی دولت جلوی افزایش قیمت‌ها در بازار گرفته شود.

او از همه هیات‌ها که برنامه‌های مذهبی را در ماه محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کردند، قدردانی کرد.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت هفته وقف تصریح کرد: گذشتگان ما بانیان خیری در امور وقف بوده اند و این مهم باید برای آیندگان تداوم یابد و مسئله مهمی است.

او با اشاره به غیرت در دین مبین اسلام گفت: براساس فرمایشات امام علی (ع)، پیغمبر هیچگاه بخاطر مال دنیا عصبانی نمی‌شدند، اما برای احقاق حق عصبانی می‌شدند و این عصبانیت با قرار گرفتن حق در جای خودش آرام می‌گرفت.

او ضمن یادآوری این نکته که مسلمانان باید نسبت به اهانت و جسارتی که به دین، پیغمبر و قرآن کریم می‌شود؛ هشیار باشند، تصریح کرد: غیرت ما نباید اجازه دهد از کنار اهانت و جسارتی که به مقدسات ما می‌شود؛ بگذریم.

خطیب نماز جمعه کرمان با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مال، ثروت، قدرت و سمت برای آخرت تاثیرگذار نیست بلکه تقوا بهترین زاد و توشه برای سفر آخرت است.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، جسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار