امام جمعه جیرفت گفت: آمریکا از برجام خارج شده و حق دخالت در مسائل برجام و مشروط دانستن آن را ندارد و ایران در جایگاه تعیین شرط قرار دارد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: سرپیچی از فرمان خاتم الانبیاء (ص) و تبدیل امامت به خلافت منجر به اختلاف و وضعیت فعلی جهان اسلام شده است.

او ضمن گرامیداشت روز وقف، افزود: وقف یکی از بهترین کار‌های نیکی است که بعد از مرگ، پرونده انسان را باز می‌گذارد و سعادت‌آفرین است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: آنچه در مرز ما با کردستان عراق و ارمنستان می‌گذرد قطعا با دخالت صهیونیست‌ها روی داده و همه بدانند جمهوری اسلامی دارای سعه صدر بوده و هیچگاه عجولانه تصمیم نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها در هر کجای دنیا که باشند قاطع و فراموش نشدنی خواهد بود و این حق را همواره برای خود محفوظ می‌دانیم.

امام جمعه جیرفت خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا از برجام خارج شده و حق دخالت در مسائل برجام و مشروط دانستن آن را ندارد و این ایران اسلامی که در جایگاه تعیین شرط قرار دارد.

امام جمعه جیرفت گفت: در دولت جمهوری اسلامی ایران به رغم اینکه همواره زمینه گفت وگو فراهم است، اما مسائل کشور را به مذاکرات خارجی به ویژه برجام گره نخواهیم زد.

او افزود: گره نزدن واردات واکسن به پذیرفتن تعهدات خارجی و عضویت در سازمان همکاری‌های شانگ‌های نمونه بارزی از این مهم است.

واکسن کرونا

امام جمعه جیرفت گفت: ارزش‌های اخلاقی دینی از ویژگی‌های بارز دین مبین اسلام و رسالت خاتم الانبیاء (ص) به شمار می‌رود.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: انسان به واسطه ایثار و فداکاری در زندگی می‌تواند به بالاترین درجات ایمان نائل شود.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: نیکوکاری اجتماعی و خدمت‌رسانی به نیازمندان یکی دیگر از آموزه‌های دینی مهم و ارزنده اسلامی است.

او با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بیانه گام دوم انقلاب، افزود: گسترش خدمت‌رسانی اجتماعی و کمک به مستضعفین از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: اقدام شهید لندی، کاری ایثارگرانه و فداکارانه بود که آموزه‌های اسلامی را تجلی بخشید و یاد شهید فهمیده‌ها را زنده کرد.

حجت‌الاسلام تارم شهید لندی را سرمشقی برای جوانان و نوجوانان دانست و افزود: این دانش آموز شهید نشان داد نسل امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس برای ایثارگری در هنگام نیاز آماده است.

امام جمعه جیرفت گفت: والدینی که موفق به تربیت چنین فرزندان عزت آفرینی می‌شوند شایسته تقدیر و تجلیل هستند و باید آنان را ارج نهاد.

حجت الاسلام تارم به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری از فعالان و کارکنان حوزه گردشگری شهرستان جیرفت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: امام جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار