حجت الاسلام منتظری گفت:سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی ایران هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین اشاره کرد و گفت:در جهاد روشنگری باید آگاه سازی‌ها بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا باشد.

او افزود:آگاه سازی‌ها باید متقن، مستدل و بهنگام و دور از جنجال، هیاهو و غرض ورزی باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت:اخیرا آمریکا ، اروپا و آژانس انرژی اتمی دنبال بهانه‌هایی می‌گردند که برای ایران مشکل تراشی کنند، ولی آن‌ها باید بدانند که، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

او افزود:سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد ماند.

حجت الاسلام منتظری ارتحال عالم اندیشمند علامه حسن زاده آملی را گرامی داشت و گفت:زندگی سراسر فخر علامه حسن زاده آملی آن حکیم الهی، منجم، ریاضیدان، عارف، فقیه، مفسر و محدث در یک نگاه کلی، سیری فلسفی و عرفانی است که بر مدار معرفت نفس می‌گردد.

او از مردم دعوت کرد در مراسمی که شنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۷ شب در حوزه علمیه انار به مناسبت ارتحال این عالم اندیشمند برگزار می‌شود شرکت کنند.

حجت الاسلام منتظری در پایان به مناسبت روز سالمند گفت: احترام و اکرام سالمندان و بزرگسالان از توصیه‌های قرآن کریم، پیامبر عظیم الشان اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت می‌باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نماز جمعه ، سالمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار