مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک گفت: تاکنون ۳۰ درصد از نیرو‌های اداری هنوز خود را علیه بیماری کرونا واکسینه نکرده اندکه باید هرچه سریعتر اقدام نمایند.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه انتظار می‌رود ادارات و سازمان‌ها در جهت ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون کرونا، نهایت همکاری با کادر بهداشت و درمان را داشته باشند، بر خلاف انتظار تاکنون ۳۰ درصد از نیرو‌های اداری هنوز خود را واکسینه نکرده اند که باید هرچه سریعتر این عزیزان نسبت به انجام این مهم اقدام عاجل نمایند.

او افزود: تیم‌های سلامت مرکز بهداشت بهمراه نیرو‌های بسیج حاضر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بصورت متمرکز در ۵۹ خانه بهداشت،۱۲ مرکز جامع خدمات سلامت، ۲ مرکز تجمیعی و بصورت محله محور و خانه به خانه در حال انجام واکسیناسیون همشهریان عزیز هستند و از مردم انتظار می‌رود که در جهت دریافت واکسن کرونای خود نهایت همکاری را با کادر سلامت داشته باشند.

جاودان زاده  ضمن تقدیر و تشکر از کادر سلامت و نیرو‌های بسیج از دیگر ادارات خواست که همکاری بیشتری با کادر بهداشت و درمان داشته باشند و قوی‌تر از قبل به یاری و کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.