سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئله مالی دغدغه این روز‌های بازیکنان تیم ما است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از نشست با مدیران باشگاه استقلال گفت: ضمن تشکر از آجرلو و اعضای هیئت مدیره که این جلسه را ترتیب داده‌اند، امیدوارم فصل خوبی را بتوانیم کنار هم رقم بزنیم.

او افزود: ما امسال تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم، اما خود را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا ان‌شاءالله جذب شوند.

مجیدی گفت: یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسائلی از این دست است. الان مسئله مالی از دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در شان نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند.

سرمربی استقلال گفت: مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
در این وضعیت اقتصادی و مشکلات ارزی چه لزومی دارد که بازیکن خارجی برای تیمهای کشور بیاورید دلسوزان کشور باید جلوی این فجایع را بگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
به عنوان یه استقلالی متاسفم که مجیدی اومد استقلال و چندین جام از استقلال گرفت
آخرین اخبار