رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ٢۵ مورد مثبت کرونایی طی ٢۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : ۲۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴٣ هزار و ٩٠۶ مورد مثبت کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

او  تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از چهاردهم الی پانزدهم مهر ١۴٠٠) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز کرونا تاکنون به ٩ هزار و ۸۵۷ نفر رسید و ٣۴ هزار و ۴۹ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۸۶۲۲ نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۳ بیمار کووید۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۲ نفر رسید.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز (چهارشنبه) تا امروز (پنجشنبه) ۱۵مهر ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۱ هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۴۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۳ نفر رسید.

تا کنون پنج میلیون ۱۶۹ هزار و ۹۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شد ه اند.

انتهای پیام / ن 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.