رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : جشنواره ملی تئاتر مرصاد ظرفیت بین المللی‌شدن را با نگاه ویژه به شهدای ترور و تروریسم را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : پیشنهاد می‌دهم دوره سیزدهم آن با دعوت از گروه‌های نمایشی کشور عراق اولین قدم را در این راه بردارید.

او گفت : جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک جشنواره با ارزش برای اهداف نظام است و مرصاد ارزشمند‌ترین جشنواره تئاتر دفاع مقدس است.

آزادی افزود: تلاش هنرمندان تئاتر اسلام آبادغرب با دست خالی و همت عالی برای پاسداشت نام و یاد شهدای عملیات مرصاد و مقاومت مردم مظلوم اسلام آبادغرب ستودنی است.

او افزود: این جشنواره به نقطه عطف و پایانی تاریخ جنگ تحمیلی می‌پردازد و لذا باید تلاش کرد تا چهره نقاق با گذشت زمان تطهیر نشود؛ و به تعبیر مقام معظم رهبری اجازه ندهیم جای شهید و جلاد نباید عوض شود.

آزادی ادامه داد: منافقین در کشور ما جنایت‌های فراوانی مرتکب شده اند و، اما از تنها جایی که بیشتر واهمه دارند و از ورود به آن پرهیز می‌کنند و حتی پیاده نظام آن‌ها در شبکه مجازی از آن واهمه دارند عملیات مرصاد است و تلاش می‌کنند به شدت این جریان به فراموشی سپرده شود.

آزادی با اعلام حمایت مادی و معنوی خود از دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، افزود: وظیفه داریم در این جشنواره به عنوان ارزش مشارکت کنیم و لذا از همه ظرفیت‌ها و توان خود برای مشارکت در این جشنواره استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که از ظرفیت سازمان فضای مجاری سراج در استان کرمانشاه و سایر استان‌ها برای برگزاری باشکوه جشنواره استاده کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.