مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از راه‌اندازی سینما بیستون کرمانشاه همزمان با روز ملی سینما خبر داد و گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با هتل بین‌المللی پارسیان، فعالیت این سینما با فروکش کردن بیماری کرونا به زودی از سر گرفته شده و میزبان هنردوستان کرمانشاهی خواهد بود.

او افزود: این سینما واقع در جنب پل ولایت و هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر بوده و در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده است که علاوه بر امکاناتی نظیر پارکینگ و... از به روزترین تجهیزات صوت و تصویر برخوردار است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از همکاری هتل پارسیان در زمینه راه‌اندازی این سینما تقدیر کرد و اظهار داشت: متأسفانه همواره با کمبود فضا‌های سینمایی در استان مواجه هستیم، اما اقدامات خوبی در جهت توسعه این اماکن فرهنگی در دست اقدام است.

او ادامه داد: با اضافه شدن سینما بیستون، تعداد سینما‌های فعال در شهر کرمانشاه به سه سینما شامل پردیس سینمایی آزادی، فرهنگ و بیستون رسید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: «موسسه بهمن سبز» همچنین در فاز سوم طرح توسعه سینما‌های حوزه هنری پروژه احداث پردیس سینمایی‌- تجاری پیروزی در خیابان سعدی این شهر را با ۷ سالن سینما و یک سالن روباز در قالب یک مال تجاری در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.