مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی گفت: برای ارج نهادن به دلاوری‌ها و رشادت رزمندگان برنامه مهم این سازمان احصاء و احیاء پرونده افرادی است که حتی یک روز به نظام و انقلاب خدمت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا کارگر مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارج نهادن به دلاوری‌ها و رشادت رزمندگان برنامه مهم این سازمان احصاء و احیاء پرونده افرادی است که حتی یک روز به نظام و انقلاب خدمت کرده اند.

کارگر اظهار کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان فشانی‌های بازنشستگان و رزمندگان دیروز و همرزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نایل و آن‌هایی که امروز در سنگر آنان خدمت می‌کنند، هست.

وی با اشاره به اجرای طرح رمضان بیان کرد: این طرح از سال ۹۸ در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف کمک معیشتی و درمانی به افرادی که به هر نحوی به نظام و انقلاب خدمت کرده اند و نتوانسته اند دفترچه نیرو‌های مسلح دریافت کنند و از سیستم خارج شده اند، آغاز و اجرا شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی گفت: افرادی که حتی یک روز خدمت کرده اند در قالب این طرح شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل و دفترچه بیمه نیرو‌های مسلح صادر و از خدمات دیگر این سازمان همچون تعیین حقوق و اعطای تسهیلات بهره‌مند شده اند.

وی اضافه کرد: خدمات درمانی تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح فراتر از سایر بیمه‌ها است و علاوه بر اینکه با تمام مراکز قراداد دارد و خدمات درمانی ارائه می‌شود تحت عنوان بیمه مکمل، بیمه‌های حمایت درمانی هر مشکل درمانی باشد در قالب آن حل خواهد شد.

کارگر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از بازنشستگان و رزمندگان پیشکسوت سطح استان آذربایجان غربی دیدار و سرکشی خواهد شد و از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده بسیجی
۲۱:۲۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام چرارزمندگان بایدمعسرفاقدبیمه نیروهای مسلح باشندرزمندگان بسیجی همرزم نیروهای مسلح بودندچرادولت میانه خوبی بارزمندگان نداردخیلی رزمندگان مشکل بیمه درمانی دارندشمارسانه ملی تقاضارزمندگان پیگیری کنیدتشکرروزگاری قهرمان بودندحالامعسروتحقیرمیشوندحق رزمندگان این نیست تشکر