رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی اظهارکرد: در سال گذشته تعداد پرونده‌های نیرو‌های مسلح ورودی به دادگاه ۸.۵ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا صمیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی امروز ۳۱ خرداد در گفتگو با خبرنگاران که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، بااشاره به اینکه در سال گذشته تعداد پرونده های نیروهای مسلح ورودی به دادگاه ۸.۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی درسال گذشته رتبه برتر کشور در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح استان را کسب کرده است.

او ادامه داد: ورودی پرونده های قضایی نیروهائ مسلح در سال گذشته، نسبت به سال۹۷، چهار درصد کاهش نشان می دهد.

صمیمی از مختومه شدن ۴۰۵ پرونده مسن سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی در سال گذشته نیز خبر داد و افزود: مدت رسیدگی به این پرونده ها بیش از یک سال بود که به همت کادر قضایی مختومه شد.

او ادامه داد: قوه قضائیه پرچم دار مبارزه با بی عدالتی وفساد به ویژه در داخل دستگاه های دولتی بوده و دادگاهی کردن مفسدان اخیر اقتصادی نمونه بارز این مبارزه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا، به زندانیان نیروهای مسلح در استان که از مدت محکومیت آنها کمتر از چهار ماه مانده بود مرخصی اجباری بدون بازگشت داده شد.

در ادامه این گفتگو با رونمایی از "میز خدمت الکترونیکی"  خدمات حقوقی و قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی غیر حضوری ارائه می شود.

همچنین با رونمایی از این میز رسیدگی به شکایات مردمی از عملکرد هریک از اعضای نیروهای مسلح و دریافت گزارشات مردمی به صورت آنلاین می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.