به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از autoevolution، سال ۱۹۶۵، اسم Impala سرانجام جایگاه اصلی خود را در کتاب تاریخ خودرو بدست آورد، زیرا تنها در ۱۲ ماه بیش از ۱ میلیون دستگاه در ایالات متحده فروخت؛ بنابراین ایمپالا، به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای آن دهه مطرح شد چراکه شورولت سعی میکرد هر سال مدل خود را از نظر ظاهر و موتور اصلاح کند. کانورتیبل ۱۹۶۵ که ما در اینجا داریم زیبایی نسل چهارم سری Impala را نشان میدهد، اگرچه نکتهای وجود دارد که باید از همان ابتدا بدانید.
از سوی دیگر، این بدان معنا نیست که خودرو منحصر به فرد نیست و جالبتر این است که آیا قبلا این ماشین ترمیم شده است یا خیر. فروشنده eBay gr۸dayca در مورد پروژه مرمت حرفی نمیزند و با توجه به اینکه آنها یک مجموعه دار خصوصی هستند، ادعا میکنند که اکثر مدلها نیاز به بازسازی دارند؛ بنابراین از لحاظ تئوری این ایمپالا بازماندهای است که هنوز ترمیم نشده است. این خودرو دارای یک موتور V۸، ۳۲۷ (۵.۳ لیتری) در زیر کاپوت است و با توجه به ظاهر آن، واقعا تعجب آور نیست که به خوبی حرکت میکند. با وجود برچسبهای SS در اطراف، این Impala فقط یک کلون سوپر اسپرت است و VIN تایید میکند که به عنوان یک کانورتیبل معمولی با V۸ در زیر کاپوت تولید شده است.
کیلومتر شمار عددی نزدیک به ۶۵ هزار کیلومتر را نشان میدهد و اگر موتور قبلاً بازسازی نشده باشد این احتمال وجود دارد که مسافت پیموده شده کم ناشی از این است که سالها ایمپالا در یک مجموعه خصوصی بدون استفاده باقی مانده است. این خودروی زیبا نمیتواند ارزان باشد و فروشنده نیز انتظار دارد ۳۷ هزار دلار برای این ماشین دریافت کند، اما در صورت علاقه به معامله دیگر، دکمه Make Offer نیز فعال شده است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
شوهر خاله من یکی از اینا داشت واقعا نرمترین ماشین دنیا بود و تو 180 هم آب تو دل آدم تکون نمیخورد لامصب فقط عیبش مصرفش بود و صدی سی میسوزوند