فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در شش ماهه نخست امسال ۳۳ باند مواد مخدر منهدم و حدود ۳۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بخش مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان در سال گذشته ۵۱ تن انواع مخدر کشف شد که نسبت به سال قبل از آن ۱۱ تن افزایش داشت و در شش ماهه نخست امسال نیز با ۱۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال تاکنون ۳۰ تن کشفیات در این بخش گزارش شده است.

او افزود: اولین مرکز آموزش فرعی در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد از مهر پارسال با توجه به اینکه سرباز غایب در استان یزد وجود دارد، راه اندازی شد که بیش از ۸۰ نفر از سربازان را در این مرکز آموزش می‌دهیم و در یگان‌ها مورد استفاده قرار می‌دهیم.

سردار بهدانی فرد بیان کرد: ایستگاه بازرسی در محور‌های چوپانان و بافق و همچنین ایجاد ایستگاه‌های بازرسی مقطعی در مناسبت‌های مختلف در وردی و خروجی‌های استان و شهرستان‌ها با هدف ارتقاء امنیت استان دایر شد.

سردار بهدانی فرد همچنین از ۱۳ مورد در جهت هوشمندسازی پلیس در استان خبر داد و از مهمترین آن‌ها را الکترونیک کردن پرونده‌های انتظامی قضایی در استان خواند که از این لحاظ یزد با الکترونیک شدن پرونده‌ها در جایگاه سوم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار