استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی روستا و عشایر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی روستا و عشایر پیام تبریکی صادر کرد.


بیشتر بخوانید


متن پیام بدین شرح است:

«بدون شک یکی از اولویت‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه و خدمات‌رسانی به روستائیان و عشایر بوده است.

این مهم به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی در سیاست‌ها و برنامه‌های کلان و توسعه‌ای دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

مناطق روستایی و عشایری به عنوان کانون‌های تولید و ارزش‌آفرینی بوده و خاستگاه اقتصاد مقاومتی و تأمین امنیت غذایی در کشور هستند.

استانداری چهارمحال و بختیاری به همراه دستگاه‌های اجرائی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و خیرین تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی بیش از پیش به روستائیان و عشایر به کار گرفته و خواهد گرفت.

در همین راستا تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی، احداث ۳۴۴۰ مسکن محرومین روستایی و پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی روستایی و عشایری در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد تا ان شاءالله ضمن مهاجرت معکوس به روستا‌ها شاهد ارتقاء رفاه و درآمد روستائیان و عشایر عزیز باشیم.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را به روستائیان عزیز و عشایر غیور و همچنین تلاشگران عرصه روستایی و عشایری تبریک عرض نموده و سربلندی و سلامتی برای تمامی روستائیان و عشایر و توفیق خدمتگزاری به این قشر عزیز را برای فعالان حوزه روستایی و عشایری از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار