دانش نژاد از تزریق بیش از ۳۹هزار دز واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۲سال شهرستان ایوان بدون هیچگونه عارضه جدی خبر داد.

دانش نژاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تاکنون بیش از ۳۹هزار دز واکسن کووید۱۹ برای افراد بالای ۱۲سال تزریق شده است که بحمدالله هیچگونه عارضه جدی که حیات فرد را تهدید کند مشاهده نشده است و این حاکی از اعتماد عمومی به واکسن‌ها در کنار تلاش کادر سلامت است.

او ادامه داد : بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۲سال در مناطق روستایی ایوان مربوط به خانه‌های بهداشت چالانچی، باباگیر، ترن، چهل زرعی، کلان، اندیشه و گاوسوار است که بیش از ۷۰درصد جمعیت بالای ۱۲ سال تحت پوشش آن‌ها حداقل یک نوبت واکسن دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان از کلیه همشهریان بالای ۱۲ سال خواست هر چه زودتر با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون شهری_روستایی نسبت به ایمن سازی خود اقدام کنند تا با ایمنی عمومی، میزان ابتلاء و مرگ و میر در پاییز و زمستان به حداقل ممکن برسد.

او در پایان بیان کرد : باوجود تلاش شبانه روزی معلمین آموزش وپرورش در آموزش دانش آموزان به صورت مجازی متاسفانه صدمات زیادی به تعلیم وتربیت دانش آموزان واردشده وتنهاراه برای برقراری آموزش‌ها به صورت حضوری، انجام واکسیناسیون کامل دانش آموزان وخانواده‌های آنهاست ایمنی جمعی، عامل اصلی قطع زنجیره انتقال کروناست.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.