گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از جلسه امروز هیئت دولت را در فضای مجازی منتشر کرد:

" حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه هیات دولت:
 پس از موفقیت اولیه در واکسیناسیون گسترده، این روز‌ها اولویت اول بنده تنظیم بازار کالا‌های اساسی است.

 از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم.

کالا‌های مورد نیاز مردم باید به شکل گسترده، بدون کمبود و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

ستاد تنظیم بازار به طور مستمر تا رسیدن بازار به ثبات جلسه خواهد داشت، چرا که فلسفه حضور ما همین است که مردم احساس آرامش کنند.

همه بخش‌های دولت، تنظیم بازار را اولویت اول خود بدانند و همه باید تلاش کنیم تا همانگونه که در واکسیناسیون به موفقیت نسبی رسیده‌ایم، در ایجاد ثبات در بازار هم موفق شویم.

سیاست همسایگی منوط به روحیه حسن نیت، حسن همجواری و همکاری سازنده است و این سیاست باید دوطرفه باشد.

همکاری‌های سازنده اصلی‌ترین عامل رشد اقتصادی و رفاه همه ملت‌های منطقه است و منطقه قفقاز قابلیت آن را دارد تا نمونه خوبی از این همکاری‌های نزدیک باشد.

امنیت منطقه باید از طریق مکانیسم‌های منطقه‌ای درون‌زای چندجانبه تامین شود و مداخله عناصر شرور و جاه‌طلب، به ضرر منافع ملت‌هاست.

جمهوری اسلامی ایران نسبت به منافع ملی خود، هوشیار و فعال است و حضور رژیم صهیونیستی و سازمان‌های تروریستی در حوزه پیرامونی جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نیست."

پست رئیسی

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گزارش از دیدار ایشان با وزیر بهداشت را در فضای مجازی منتشر کرد:

" در ادامه دیدار‌های مسئولان با رئیس دستگاه قضا در جهت بررسی و همفکری برای حل مسائل و مشکلات مردم و دستگاه‌های مختلف، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در عدلیه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار و گفتگو کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در ادوار مختلف به ویژه در مقطع حساس شیوع کرونا از جان مردم در برابر بیماری‌ها صیانت کرده‌اند، یاد و خاطره «شهدای عرصه سلامت» را گرامی داشت.

ارتقاء سلامت اداری در حوزه بهداشت و درمان در راستای صیانت از اعتبار خادمان حوزه سلامت مهم است. لازم است نظارت به ویژه بر عملکرد بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تقویت شود.

وزارت بهداشت و درمان باید پیشگام پیشگیری از بروز تخلف و فساد و مقابله با تخلفات در این حوزه باشد. هرچه خودمراقبتی و نظارت صنفی در حوزه بهداشت و درمان بیشتر مورد توجه قرار گیرد شاهد کاهش شکایات و شکل گیری پرونده‌های قضایی خواهیم بود.

مقابله با فساد و تخلف در بخش مرتبط با سلامت مردم ضروری است. باید با اقدامات سوداگرانه کسانی که برای منافع شخصی خود جان مردم را به خطر می‌اندازند قاطع برخورد کرد.

اقدام به واکسیناسیون عمومی طی ماه‌های اخیر قابل تقدیر است و این اقدام گام مهمی در جهت حفظ جان مردم است.دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت: تزریق یک هفته واکسن در کشور ما، به اندازه دو برابر جمعیت تعدادی از کشور‌های عربی بوده است. امروز میزان تزریق واکسن در کشور به ۵۹ میلیون دُز رسیده است."

پست اژه ای

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما به مناسبت شهادت امام رضا (ع) توئیتی را به اشتراک گذاشت:

" سلام یا امام رضا (ع)

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا
المرتَضی الامامِ التّقی النّقی وحُجّتک
َعَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ ومَن تَحتَ الثری
الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَة
ًمُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما
صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ"

پست قمری وفا

علیرضا زاکانی، شهردار تهران تصاویر بازدید از بوستان‌های جنگلی تهران را در حسابش منتشر کرد:

" هوای پاک و تفریح و نشاط جزء نیاز‌های مردم تهران است. امروز از بوستان‌های جنگلی تهران بازدید کردم. کار‌های بزرگی انجام شده و باید پروژه‌هایی از جمله اردوگاه‌های تفریحی، اماکن گردشگری و بوم گردی و مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی ایجاد شود."

توئیت زاکانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار