گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گزارشی از سلسله جلسات تخصصی و فنی ایشان در فضای مجازی منتشر کرد:

" بانک مرکزی و نمایندگان وزارت اقتصاد، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران عامل بانک‌ها به عنوان اعضای کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات غیر جاری بانک‌ها در حوزه ریاست دستگاه قضا حضور یافتند تا در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و برخی مسئولین عالی قضایی مسأله مطالبات معوق بانکی و وظیفه مهم بانک‌ها در حمایت از تولید از ابعاد مختلف بررسی و برای حل اساسی و ریشه‌ای آن‌ها تدبیری اندیشیده شود.

یکی از ویژگی‌های مهم دوران «تحول و تعالی» قوه قضائیه، تقویت رویکرد‌های کارشناسی و فنی در پرداخت به موضوعات قضائی و حقوقی است که حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بر اساس این رویکرد با ورود کارشناسی و تخصصی به موضوعات، در تلاش است دلایل، ریشه‌ها و عوامل اصلی برخی چالش‌های موجود در کشور را از میان بردارد.

روند برگزاری «سلسله جلسات بررسی تخصصی و فنی چالش ها» با برگزاری نشستی برای بررسی موضوع پرونده‌های کثیرالشاکی و بحث و بررسی کارشناسی مصداقی یکی از این پرونده‌ها با حضور رئیس دستگاه قضا در استان البرز برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه این روند به سراغ مسأله مهم معوقات بانکی و وظیفه بانک‌ها در حمایت از تولید رفت."

پست اژه ای

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصاویری را به مناسبت درگذشت امیر سرتیپ منوچهر محققی در صفحه مجازی اش منتشر کرد و نوشت:

" خلبان افسانه‌ای
منوچهر محققی بیشترین سورتی پرواز با هواپیمای فانتوم را در جنگ داشت و پس از او بیشترین پرواز‌های فانتوم در اختیار شهید یاسینی و دوران است میزان پرواز‌های روز‌های ابتدایی جنگ او به حدی بالا بود که در همان سال ابتدایی جنگ به همراه سه خلبان دیگر نام او بر روی خیابان‌های شهرهایشان قرار گرفت
منوچهر محققی در تبریز
عباس دوران در شیراز
رضا سعیدی در تهران
علی بختیاری در تهران
با وجود آسیب بدنی در اثر اصابت گلوله ضد هوایی به داخل کابین و یکبار eject که در یک ماموریت برون مرزی همراه با شهید دوران به او وارد شده بود تا روز آخر جنگ به پرواز هایش ادامه داد او از اول مهر ۱۳۵۹ تا پایان جنگ جنگید و رکورد‌های پروازی او غیر قابل دستیابی خواهد بود و نام او در کنار جنگنده افسانه ایش در تاریخ نیروی هوایی خواهد درخشید"

پست ستاری

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح توئیتی را درباره آمادگی نیروهای کشور در برابر دشمنان منتشر کرد:

" دشمنان ملت ایران قطعاً در برابر هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند."

توئیت آشتیانی

پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صداوسیما رشته توئیتی را از سفرش به استان خوزستان در حسابش منتشر کرد:

" در جلسه‌ای که صبح امروز با فعالان فرهنگی استان خوزستان داشتیم نکات زیادی مطرح شد؛ با لحن‌های خوبِ تند و ملایم.
تقریبا همه مسائل و مشکلات، ذیل دو برنامه «هویت‌محوری» و «عدالت گستری» رسانه ملی قابل حل است.

یکی از موضوعات پرتکرار در جلسه این بود که رویداد‌ها و چهره‌های ملی خوزستان را حتی خودِ مردم خوزستان هم نمی‌شناسند.
از بهنام محمدی و مادر شهیدان فرجوانی گرفته تا جهاد عشایر و همشهریان علی لندی در گردان حضرت رسول (ص) که سپاه سوم عراق را زمین‌گیر کردند.

خوزستان یک نمونه است؛ در سال‌های پیش رو از رویداد‌ها و چهره‌های «هویت» ساز در گوشه‌گوشهٔ ایران بیشتر خواهیم دید.
بخشی از وضعیت کنونی خوزستان مربوط به ناکارآمدی کل ساختار رسانه‌ای کشور است.

اگر در رسانه بتوانیم با برنامه‌ریزی یکی از مشکلات خوزستان را حل کنیم، بقیه مشکلات را هم خواهیم توانست. صداوسیما دیگر اجازه نمی‌دهد مشکل مردم روی زمین بماند.
نباید خودمان را در مجموعه جام‌جم و چهاردیواری مراکز صداوسیما محدود کنیم.

رسانهٔ ملی مصمم است، با سایر دلسوزان عرصه فرهنگ، هم‌افزایی کند. مسئولیت، به‌طور مشترک بر شانهٔ همه دغدغه‌مندان خواهد بود. به امید خدا صداوسیما ارتباط «عملیاتی و موثر» خود با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب را حفظ خواهد کرد."

توئیت جبلی

توئیت جبلی

توئیت جبلی

توئیت جبلی

توئیت جبلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار