مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی مرادی مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از ۳۰۶ مکان در حوزه عملیاتی این شرکت کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه توان مصرفی دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرمجاز کشف شده پنج هزار و ۴۰۰ کیلووات است، افزود: از مجموع دستگاه‌های استخراج رمزارز کشف شده، یک هزار و ۹۲۰ دستگاه غیرمجاز از ۲۰۴ محل در منطقه زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مربوط به امسال بوده است.


بیشتر بخوانید


مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: توان مصرفی برق دستگاه‌های استخراج رمزارز مزبور حدود سه هزار و ۷۰۰ کیلووات است که در مجموع معادل ۲۴ میلیون کیلو‌وات ساعت انرژی مصرف کرده اند که معادل ریالی کسر مصرف برق اعمال شده، حدود ۳۳۰ میلیارد ریال است.

مرادی بیان کرد: از کلیه هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده و یا اطلاع از محل نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز، مراتب را با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۹۳۷۴۷۰ به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت اطلاع داده و از جایزه ریالی متناسب، بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.