معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت الکترونیکی صدقه با اسکن «کد QR» از طریق تلفن همراه از روش‌های نوین پرداخت صدقات مردمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید محمدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اسکن کد QR از جمله روش‌های غیرحضوری پرداخت است که امکان پرداخت آسان صدقات را با استفاده از تلفن همراه فراهم می‌کند.

او افزود: علاقه‌مندان به این روش پرداخت می‌توانند برنامه QR code reader را دانلود و با اسکن کد ساخته شده برای پرداخت صدقه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به سایر روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقات گفت: ارسال پیامک خالی یا عدد یک به شماره ۸۸۷۷، شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق نصب اپلیکیشن آپ از دیگر روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقات است.

او اضافه کرد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد. محل هزینه‌کرد صدقات بر اساس نیازسنجی نیازمندان که از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین شده است انجام می‌پذیرد.

محمدی ادامه داد: از مهمترین موارد هزینه کرد صدقات میتوان به احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به خانواده مددجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار