مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ابزار‌های هنری برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به کار گرفته می‌شود.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی انجمن‌های شیعه شناسی از طرف صهیونیست‌ها با هدف بررسی مباحث مربوط به تشیع و یافتن راه‌های آسیب رساندن به جهان شیعه افزود: بنا به نظر جمعی از ایده پردازان و صاحب‌نظران شرکت‌کننده در این انجمن‌ها، شیعه همانند کبوتری است که با ۲ بال سبز و قرمز در حال اوج‌گیری است، یکی از این ۲ بال به نهضت امام حسین (ع) اشاره دارد و دیگری به ظهور منجی عالم بشریت مربوط است.

او با بیان اینکه تلاش برای تداوم تشیع وظیفه همگانی است، تصریح کرد: امید می‌رود سوگواره شعر عاشورایی جای پای جابر و جشنواره «روی ریل انتظار» در استان از سال آینده به عنوان نمادی برگرفته از کبوتر اوج‌گیرنده شیعه، به صورت ملی برگزار شود تا زمینه ظهور و بروز استعداد‌ها و ابراز علایق هنرمندان و شاعران بیشتری به اهل بیت (علیهم السلام) نیز فراهم شود.

محمدی همچنین استفاده از ابزار هنر را راهی موثر برای ایجاد نشاط و امید میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: ظرفیت‌های خوبی در این مسیر وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای توانمندسازی فرهنگی مددجویان بهره گرفت.


بیشتر بخوانید


او از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست با همراهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فرصت‌های لازم را برای شناسایی افراد توانمند از میان مددجویان فراهم کنند تا با پرورش خلاقیت‌ها و استعداد‌های آنان راه برای حضور هر چه بهتر این افراد در عرصه‌های استانی و ملی ایجاد شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار