ثقفی از تخصیص ۹۵ مدرسه برای واکسیناسیون کرونا ویژه دانش آموزان از فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تخصیص ۹۵ مدرسه برای واکسیناسیون کرونا ویژه دانش آموزان از فردا اظهار کرد: تمام دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال پنج شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ مهر) می‌توانند به مراکز اعلام شده برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: اسامی مراکز و شماره‌های تماس مراکز در سایت آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران درخواست  از خانواده‌های دانش آموزان برای انجام واکسیناسیون گفت: حضور دانش آموزان در این مراکز اجباری نیست و کاملا داوطلبانه و اختیاری است، اما از دانش آموزان و خانواده‌های آنان دعوت می‌کنیم که برای واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کنند.

او یادآوری کرد: دانش آموزان برای واکسیناسیون شناسنامه یا کارت ملی باید به همراه داشته باشند.

ثقفی تاکید کرد: برای بازگشایی مدارس باید تمام دانش آموزان، معلمان و ... واکسینه شده باشند، اگر بازگشایی مدارس برای خانواده‌ها مهم است، توصیه می‌کنیم حتما واکسیناسیون دانش آموزان را انجام دهند.

او با بیان اینکه بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد، افزود: اگر روند واکسیناسیون به خوبی پیش برود امیدواریم اول آبان مدارس بازگشایی شوند.

ثقفی تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد معلمان واکسینه شدند. معلمانی که به دلیل بیماری کرونا واکسن تزریق نکردند، قبل از بازگشایی مدارس واکسینه می‌شوند.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران گفت: نشانی مدارس محل واکسیناسیون در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش شهر تهران مشخص شده است.

او افزود: فعالیت این مدارس از ۸ صبح آغاز می‌شود و علاوه بر دانش آموزان، خانواده‌های آن‌ها و رانندگان سرویس مدرسه نیز واکسینه خواهند شد.

ثقفی یادآوری کرد: دانش آموزانی که دُز اول واکسن در مراکز تجمیعی دریافت کرده اند برای دریافت دُز دوم می‌توانند به این مدارس مراجعه کنند. واکسن تزریقی در این مدارس از نوع سینوفارم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار