مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال ۵۵۰ واحد متخلف جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰۹ تیم در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۳۰۰ واحد صنفی بازرسی کردند که از تعداد ۵۵۰ واحد متخلف جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی گفت: در این مدت ۶ هزارو ۹۰۰ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان با موضوع تخلفات کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز تشکیل که از این تعداد ۶ هزار و ۷۸۱ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.

وی گفت: میزان محکومیت‌ها در این مدت ۱۱۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده که شامل ۹۰میلیارد تومان در حوزه قاچاق کالا و ارز، ۲۲میلیارد تومان در حوزه کالا و خدمات و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه بهداشت و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: درصد عملکردی در ۶ ماه اول سال بصورت میانگین ۹۷ درصد بوده است.

وی بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی یک دستگاه اجرایی بشمار می‌رود که با تعامل و تشکیل تیم‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان‌های مرتبط توانسته در رصد بازار و مبارزه با متخلفان نقش پررنگی را ایفا کند.

میرزایی گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان بدون هیچ اغماضی قانون را اعمال کرده و از همشهریان محترم درخواست می‌شود در زمان رویت تخلف با تماس تلفنی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۳۵ و اعلام گزارش محل تخلف، این اداره کل را در این امر یاری رسانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار